ECHPA NOASTRĂ - BOARD EXECUTIV
Ruxandra Foloștină
Ruxandra Foloștină este lector la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea din București. De asemenea, este profesor asociat la Universitatea Națională de Educație Fizică și Sport din București, Universitatea din Pitești și președinte al Asociației Române de Psihopedagogie Aplicată. A lucrat mulți ani cu copiii cu autism, iar în prezent oferă servicii de psihologie clinică pentru copii cu ADHD, dizabilități intelectuale, copii adoptați, copii cu tulburări de învățare și copii victime ale bullying-ului. A participat la programe de formare în terapie prin joc și dramaterapie, Programele de Îmbogățire Instrumentală Feuerstein (Standard și Basic). Anterior, a fost angajată ca psiholog educațional la Școala Specială Sfântul Nicolae din București.
Claudia Iuliana Iacob
Claudia Iuliana Iacob este Doctor în Psihologie și lector universitar la Universitatea din București, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației din România. Interesele ei de cercetare includ stresul și reziliența în cazul îngrijitorilor persoanelor cu dizabilități. Motivația pentru această temă de cercetare vine din experiența practică pe care o are în domeniul dizabilității. În ultimii 10 ani, a lucrat ca psiholog clinician și terapeut cognitiv-comportamental cu copii și adolescenți diagnosticați cu autism și tulburări de neurodezvoltare, de comportament sau emoționale.
Loredana Adriana Pătrășcoiu
Loredana Adriana Pătrășcoiu este specialist în managementul calității în învățământul special, încercând să dezvolte, în cei aproape 20 de ani de experiență, servicii educaționale care să răspundă mai eficient așteptărilor copiilor și tinerilor cu nevoi speciale, să aducă în școli soluții inovatoare pentru probleme considerate greu de rezolvat în contextul subfinanțării acestui domeniu în România.
A inițiat și implementat proiecte locale și internaționale în care a manifestat un interes deosebit pentru rezolvarea problemelor de incluziune socială și școlară a copiilor cu autism prin comunicare augmentativă și alternativă, art-terapie și educație vocațională (proiecte precum Rețele de voluntari pentru sprijinirea copiilor cu cerințe educaționale speciale, Aici sunt eu, Coacerea viitorului, Calitate pentru toți).
Theodora Michel
Theodora Michel este Doctor în Științele Educației și profesor într-o școală incluzivă. Theodora are o experiență de peste 20 ani cu elevii cu nevoi speciale, fiind autoarea mai multor lucrări despre abordarea pozitivă și managementul diversității. Theodora este absolventa unui program de Master în Psihodiagnoză Cognitivă și Consiliere Pishologică, la Universitatea Ecologică din București, iar din anul 2016 a devenit mediator în Programele de Îmbogățire Instrumentală Feuerstein (Standard și Basic). |
Narcisa Delia Chirvasiu
Dr. Narcisa Delia Chirvasiu este pedagog și consilier școlar în învățământul preuniversitar. Este Doctor în Științele Educației și co-autoarea unei lucrări despre bullying. În present, Narcisa este profesor în cadrul Școlii Profesionale Speciale Nr. 2 din București, având o vastă experiență în integrarea profesională a tinerilor cu dizabilități.